L'objectiu de Arcaria és simplificar la tasca de recopilació de la informació i estalviar temps.
Arcaria està organitzada d'una manera intuïtiva i visual que li permetrà aprendre ràpidament la seva utilització i conèixer l'estat de la documentació dels seus proveïdors i els seus empleats amb només un cop d'ull.
Vostè pot configurar i personalitzar els requisits que ha de sol·licitar als seus proveïdors amb total llibertat.
La seva informació disponible sense interrupcions, a qualsevol hora i des de qualsevol lloc.
Amb un únic usuari pot gestionar totes les empreses que desitgi.
A cada usuari li pot assignar un nivell d'accés amb el que restringirà el que pot fer i la informació a la qual pot accedir-hi.
Totes les operacions rellevants sobre la informació queden registrades perquè vostè pugui consultar quan vulgueu.
No perdi el temps enviant correus electrònics, enviïn notificacions directament des de l'aplicació.
Notificacions automàtiques: Arcaria avisa els seus proveïdors quan els sol·liciti nova documentació i l'avisa a vostè quan el seu proveïdor hagi completat la documentació que li va sol·licitar.
Recordatoris diaris: Arcaria envia notificacions periòdicament als proveïdors amb els documents pendents, expirats o pròxims a expirar.
Pot reclamar un document al seu proveïdor perquè s'hagi retardat en adjuntar, perquè hagi caducat ... directament des de l'aplicació.
El proveïdor rebrà un correu amb la reclamació i més quedarà constància en l'aplicació de la reclamació realitzada de manera que vostè i el seu equip faci el seguiment de la mateixa.
Defineixi els seus propis informes al seu gust.
Amb 1 click pot descarregar-se tota la documentació de cada proveïdor, del seu personal o de la seva maquinària en un fitxer ZIP amb els documents perfectament renombrats i identificats.